یزدفردا :حميد رضا تقوي دبير سياسي جمعيت اصولگرايان اصلاح طلب سابق و جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامي يزد و رئيس ستاد انخابات قاليباف در دوره نهم رياست جمهوري كه ستاد نیمه فعال قالیباف در ماههای اخیر را نیز  رهبری می نمود از پشوانه هاي قاليباف در استان بشمار مي رود طي خبري به نقل از مسئول اطلاع‌رساني ستادموسوي در يزد بعنوان يكي از اعضاء اصلي ستادموسوي معرفی شده است و طي حكم جداگانه سيدعباس پاك‌نژاد وي را اعضاي ستاد خود را معرفي كرد.

افراد خوشنام و با تجربه ليست اعضاي  ستاد مهندس میرحسین موسوی در  استان يزد   را تشکیل داده اند و به نوعی دکتر پاکنژاد با انتخاب افراد موثر قصد حضور تاثیر گذار در عرصه انتخابات آتی را دارد ودر بین افراد معرفی شده  نام دکترمحمد رضا ابرقويي رياست دانشگاه ازاد مهريز که قبلا از وی به عنوان قائم مقام ستاد نام برده می شد و شایعه استعفای وی در برخی از سایتها منتشر شده بود خود نمائی می کند !
اعضاي ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در يزد معرفي شدند
خبرگزاري فارس: سيدعباس پاك‌نژاد كه چندي پيش به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در استان يزد معرفي شد، طي احكام جداگانه‌اي اعضاي ستاد خود را معرفي كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از يزد به نقل از مسئول اطلاع‌رساني اين ستاد، بر اساس اين احكام،

 حميدرضا نصيري‌زاده،

محمدرضا ابرقويي،

سيدعلي‌محمد سادات اخوي،

حجت‌الاسلام مهدي منتظرقائم،

 سيدحسن پاك‌نژاد،

محمدمهدي مباشري ‌زاده،

حسين حاضري،

 احمد عليشاهي،

محمد دهقان،

محمدرضا قانع،

حميد كلانتري،

حميدرضا تقوي،

حميده وزيري،

سيدولي ميرجليلي،

 سيدمحسن گلدانساز،

كاظم اسلامي،

سراج الدين وحيدي،

علي مشاهيري

و كمال اردكاني به عنوان اعضاي اين ستاد در استان يزد معرفي شدند.
همچنين رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در استان يزد طي ابلاغي، حميد نصري‌زاده را به عنوان قائم مقام اين ستاد در استان يزد منصوب كرد.
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا